dimecres, 27 de maig del 2009

Benvinguts al blog

Benvinguts al blog de boulder de Santa, un blog dedicat al boulder que hi ha ubicat al Punt Jove de Santa Perpetua, i a tota la gent que l'utilitza i passa per alla alguna estona.
Aquest blog preten agrupar a tota la gent que escala a santa perpetua i voltants, de manera que com molts cops no ens veiem mentre entrenem per tema d'horaris, d'aquesta manera es preten fomentar la comunicacio dels escaladors que utilitzen el boulder per entrenar o passar l'estona, aixi com tambe per a fer saber totes aquelles noticies referents al boulder, penjar vies que vagin sorgint al boulder, competicions i opens a altres llocs, zones, etc.
Espero que aixo ens sigui util, i ens veiem al boulder.
Fins aviat!!

4 comentaris:

  1. MOlt bona idea, felicitats esperem que aquesta iniciativa tingui molt exit.

    Xavi Pubia

    ResponElimina
  2. A veure per quan nom de vies, marques i dificultad!!

    ResponElimina
  3. Genial!

    Jo vaig sempre que tinc una estona a gaudir d'aquest boulder, ja que és el que em queda més a prop de casa! (crec que a Mollet no n'hi ha cap...)

    Ens veiem per allà!

    Arnau

    ResponElimina
  4. Jo fa un mes que visc a Sta Perpètua i m'agradaria saber on està el búlder ja que no hi ha manera de que el trobi i estic a punt de posar-me unes preses a la terrassa per treure'm el "mono", jejejeje...
    Si em podeu enviar la informació a pemit@hotmail.com us ho agrairia, moltes gràcies.
    I si s'ha d'ajudar en alguna cosa podeu comptar amb mi, al menys pels matins...

    ResponElimina